Asystentka Biurowa

Firma projektowo-budowlana działająca na rynku nieruchomości oraz dużych inwestycji budowlanych zatrudni Ogarniacza Spraw Biurowych z wiedzą kadrową.

Szukamy osoby, która będzie pilnowała bieżących spraw życia biurowego oraz dokumentacji pracowniczej:

Asystenki/ Asystenta

 

Twój zakres obowiązków

 

  • Współpraca z kierownictwem firmy, księgowym oraz innymi pracownikami.
  • Pilnowanie terminów bieżących zadań.
  • Codzienna praca w programach pakietu Office (wszystko planujemy i odznaczamy w Wordzie i Excelu).
  • Obsługa biura, przygotowywanie umów oraz dokumentacji kadrowych.
  • Obsługa przesyłek pocztowych.
  • Szukanie i zamawianie towaru oraz artykułów przez Internet (materiały budowlane potrzebne na inwestycje)
  • Dbanie o zaopatrzenie do biura.

 

Nasze wymagania

 

  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
  • Doświadczenie na samodzielnym stanowisku obsługi biura (mile widziane doświadczenie we współpracy z firmą budowlaną / usługową)
  • Komunikatywność, kreatywność i punktualność.
  • Wysoko rozwinięte kompetencje planowania i umiejętności organizacyjne
  • Dobra znajomość Excela
  • Umiejętność samodzielnego organizowania sobie pracy
  • Umiejętność pracy w zespole.Umiejętność pracy w zespole.
  • Prawo jazdy kat. B

 

To oferujemy

 

  • Możliwość dołączenia do szybko rozwijającej się firmy i bardzo samodzielne stanowisko.
  • Pracę stacjonarną w centrum Gliwic.
  • Zatrudnienie w okresie próbnym na umowie zlecenie, po 3 mc-ach umowa o pracę.

 

Benefity

 

  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • służbowy telefon do użytku prywatnego
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • paczki świąteczne

 

Wróć do listy ofert