Szkolenie koncentruje się na trendach w poprawnej i efektywnej komunikacji .
- Adresaci szkolenia:
specjaliści ds sprzedaży i obsługi, menedżerowie zespołów, kierownicy sprzedaży - Cel szkolenia:
Uczestnicy szkolenia naucza się poprawnej komunikacji interpersonalnej, tak by móc się efektywnie porozumiewać. A także poznają zagadnienia dotyczące rozwiązywania konfliktów spowodowanych nieporozumieniami w komunikacji.
- Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Czym jest komunikacja interpersonalna
-
Typy osobowości
-
Narzędzia usprawniające komunikację – techniki i metody komunikacji
-
Bariery w komunikacji – techniki znoszące bariery w komunikacji
-
Elementy asertywności w komunikacji interpersonalnej – krytyka, a asertywne wyrażanie prośby
-
Język korzyści
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej - przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla drugiej osoby
- Rozumienia potrzeb partnera komunikacji
- Budowania dobrej relacji ze współpracownikami oraz przełożonymi
- Sprawdzonych technik komunikacji - umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy
- Potrzeb poszczególnych osób w komunikacji – aktywnego słuchania
- Umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji – radzenie sobie z konfliktami i emocjami
- Narzędzi usprawniających komunikację
- Zwiększenia skuteczności osiągania celów własnych i organizacji