Szkolenie koncentruje się na metodach radzenia sobie ze stresem, technikach antystresowych.
- Adresaci szkolenia:
sprzedawcy, pracownicy działu obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, menedżerowie sprzedaży - Cel szkolenia:
Poznanie strategii radzenia sobie ze stresem, identyfikacja reakcji stresowych, dopasowanie sposobu reagowania. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Rozpoznawanie objawów stresu i sposoby jego zwalczania
-
Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
-
Bezstresowa komunikacja i reakcja na krytykę
-
Wpływ muzyki, sportu, odpoczynku na stres
-
Zgłębienie terminu komunikacji
-
interpersonalnej i poznanie typów osobowości
-
Narzędzia usprawniające komunikację - techniki i metody komunikacji
-
Bariery w komunikacji - techniki znoszące bariery w komunikacji
-
Elementy asertywności w komunikacji interpersonalnej - krytyka, a asertywne wyrażanie prośby
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Właściwej reakcji na krytykę - jak uznać krytykę za mobilizację
-
Wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej - przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla drugiej osoby
-
Działań przeciwdziałającym wypaleniu zawodowemu
-
Umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji - radzenie sobie z konfliktami i emocjami
-
Sprawdzonych technik komunikacji - umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy
-
Budowania dobrej relacji ze współpracownikami oraz przełożonymi