Zarządzanie stresem 8h

Program szkolenia:
  • Rozpoznawanie objawów stresu i sposoby jego zwalczania
  • Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
  • Bezstresowa komunikacja i reakcja na krytykę
  • Wpływ muzyki, sportu, odpoczynku na stres
  • Zgłębienie terminu komunikacji
  • interpersonalnej i poznanie typów osobowości
  • Narzędzia usprawniające komunikację - techniki i metody komunikacji
  • Bariery w komunikacji - techniki znoszące bariery w komunikacji
  • Elementy asertywności w komunikacji interpersonalnej - krytyka, a asertywne wyrażanie prośby
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Właściwej reakcji na krytykę - jak uznać krytykę za mobilizację
  • Wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej - przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla drugiej osoby
  • Działań przeciwdziałającym wypaleniu zawodowemu
  • Umiejętności rozwiązywania trudnych sytuacji - radzenie sobie z konfliktami i emocjami
  • Sprawdzonych technik komunikacji - umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy
  • Budowania dobrej relacji ze współpracownikami oraz przełożonymi