Efektywna komunikacja werbalna i pisemna 8h

Program szkolenia:
  • Komunikacja – rozumienie potrzeb partnera komunikacji
  • Korespondencja biznesowa – typowe zwroty i jej formy
  • Narzędzia usprawniające komunikację – wpływ na budowanie zaufania
  • Bariery w komunikacji – techniki znoszące bariery w komunikacji
  • Elementy asertywności w komunikacji interpersonalnej – krytyka, a asertywne wyrażanie prośby
  • Poznawanie własnego stylu komunikacji – mocne i słabe strony. Czynniki wpływające na różnice komunikacyjne
 Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Umiejętności prowadzenia poprawnych rozmów telefonicznych
  • Wiedzy na temat komunikacji interpersonalnej, zasad redagowania e-maili, listów, ofert, umów i innych pism
  • Mocnych i słabych stron własnego stylu komunikacji
  • Praktycznej umiejętności w zakresie korespondencji służbowej i biznesowej, efektywnego nawiązywania relacji z kontrahentami
  • Sprawdzonych technik komunikacji - umiejętności dopasowania komunikatu do odbiorcy
  • Umiejętności rozwiązywania sytuacji trudnych oraz radzenia sobie z konfliktami i emocjami