Szkolenie koncentruje się na zagadnieniu: jak być asertywnym w pracy, jak wyznaczać granice.
- Adresaci szkolenia:
Sprzedawcy, pracownicy działu obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, menedżerowie sprzedaży - Cel szkolenia:
Nauka i przećwiczenie modeli zachować asertywnych, wzmocnienie poczucia własnej wartości. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Poznanie podstawowych modeli i zasad asertywnej komunikacji
-
Zrozumienie stylów komunikacji oraz wynikających z ich stosowania konsekwencji
-
Bardziej efektywne komunikowanie się z osobami z różnych szczebli organizacji i klientami
-
Większa otwartość na informacje zwrotne od innych, uzyskanie informacji zwrotnych na temat dotychczasowego zachowania
-
Większa sprawność asertywnego zachowania w relacjach ze współpracownikami, podwładnymi, przełożonymi i klientami
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Podstawowych modeli i zasad asertywnej komunikacji w organizacji - czym jest asertywność
-
Asertywnych technik komunikacji - zastosowanie w trudnych sytuacjach
-
Otwartości na każdy rodzaj odpowiedzi zwrotnych
-
Asertywnego zachowania w kontaktach z przełożonymi i pozostałymi pracownikami organizacji