Budowanie zaangażowania pracowników 8h

Program szkolenia:
  • Budowanie zaangażowania zespołu – wprowadzenie
  • Warunki dobrej współpracy – jak budować dobre relacje w zespole
  • Działania menedżerskie – budowanie zaangażowania i motywacja
  • Obszar mocnych i słabych stron
  • Metody wzmacniania efektywności zespołu – techniki zarządzania zespołem
  • Prawidłowa komunikacja w organizacji – budowanie więzi
  • Atmosfera w pracy – ważne znaczenie w tworzeniu silnego zespołu
  • Metody motywacji pozafinansowej
  • Employer Branding
  • Employer Advocacy
 Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Wiedzy na temat prawidłowego budowania zaangażowania zespołu
  • Skutecznego kierowania i motywowania pracowników – rola menedżera w procesie angażowania pracowników
  • Prawidłowych technik zarządzania zespołem – działania mające na celu wzmocnić efektywność pracy zespołu
  • Korzystania z narzędzi dla zwiększania odpowiedzialności i zaangażowania członków zespołu
  • Wpływania na poczucie odpowiedzialności pracowników za wykonywaną pracę
  • Budowania klimatu organizacyjnego zorientowanego na wynik
  • Poprawienia jakości, efektywności, wydajności w miejscu pracy