Szkolenie koncentruje się na poszczególnych elementach zarządzania zespołem, budowania współpracującego zespołu.
- Adresaci szkolenia:
kierownicy zespołów, menedżerowie sprzedaży, dyrektorzy oddziałów - Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy oraz umiejętności z zakresu : planowania, organizowania, motywowania i kontroli zespołu. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Rola menedżera w organizacji
-
Metody wyznaczania celów: metoda smart
-
Poznanie i przećwiczenie zasad przekładania celów strategicznych na cele i działania zespołu i indywidualnych pracowników
-
Poznanie zasad zarządzania wynikami, zarządzania przez cele (MBO-Management by Objectives)
-
Ocena silnych i słabych stron własnego stylu przywódczego
-
Metody motywacji zespołu i coaching
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Przygotowania do roli menadżera w organizacji oraz budowania swojej roli w firmie
-
Metody wyznaczania celów
-
Nabycia umiejętności planowania pracy własnej oraz indywidualnych pracowników
-
Motywowania zespołu do pracy i prowadzenie rozmów couchingowych