Szkolenie koncentruje się na budowaniu własnej marki.
- Adresaci szkolenia:
Kierownicy zespołów, menedżerowie sprzedaży, dyrektorzy oddziałów - Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie przez menedżerów wiedzy umożliwiającej zrozumienie istoty i znaczenia osobistego wizerunku menedżera, a także kształtowanie umiejętności odnoszących się do wykorzystywania instrumentów, które służą kreowaniu pozytywnego wizerunku oraz budowaniu więzi z otoczeniem.
- Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Rola menedżera w budowaniu wizerunku firmy
-
Prezentacje, konferencje, spotkania biznesowe i urzędowe
-
Wygląd zewnętrzny jako narzędzie wywierania wpływu społecznego
-
Niewerbalna siła wizerunku
-
Werbalna siła wizerunku
-
Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych
-
Wizerunek w Internecie
-
Savoir Vivre
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Budowania tożsamości i reputacji menedżera
-
Sposobów kreowania wizerunku menedżera
-
Inteligencji emocjonalnej i charyzmy w kreowaniu wizerunku menedżera
-
Wystąpień publicznych jako instrumentu kształtowania wizerunku menedżera
-
Mechanizmów wpływu społecznego, które są skutecznie wykorzystywane do tego, aby niektórzy menedżerowie stali się liderami, a czasem nawet charyzmatycznymi przywódcami
-
Public relations