Szkolenie koncentruje się na poszczególnych elementach procesu sprzedaży.
- Adresaci szkolenia:
sprzedawcy, pracownicy działu obsługi klienta, przedstawiciele handlowi, menedżerowie sprzedaży - Cel szkolenia:
Rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Zasady profesjonalnej obsługi klienta
-
Obsługa trudnego klienta
-
Ćwiczenia rozmów telefonicznych i osobistych
-
Techniki badania potrzeb oraz przygotowanie oferty handlowej
-
Finalizacja sprzedaży
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Budowania pozytywnego wizerunku firmy, dzięki profesjonalnej obsłudze klienta i zaspokajaniu potrzeb klienta poprzez aktywną sprzedaż
-
Rozwijania i podnoszenia umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej oraz skutecznej finalizacji współpracy
-
Posprzedażowej obsługi klienta - budowania długotrwałych relacji z klientami
-
Radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
-
Prowadzenia negocjacji w relacjach międzyludzkich w kontekście zawodowym
-
Skutecznych procedur stosowanych w reklamacji