Sprzedaż i obsługa klienta dla specjalistów 8h

Program szkolenia:
  • Zasady profesjonalnej obsługi klienta
  • Obsługa trudnego klienta
  • Ćwiczenia rozmów telefonicznych i osobistych
  • Techniki badania potrzeb oraz przygotowanie oferty handlowej
  • Finalizacja sprzedaży
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Budowania pozytywnego wizerunku firmy, dzięki profesjonalnej obsłudze klienta i zaspokajaniu potrzeb klienta poprzez aktywną sprzedaż
  • Rozwijania i podnoszenia umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy sprzedażowej oraz skutecznej finalizacji współpracy
  • Posprzedażowej obsługi klienta - budowania długotrwałych relacji z klientami
  • Radzenia sobie w kontaktach z trudnym klientem
  • Prowadzenia negocjacji w relacjach międzyludzkich w kontekście zawodowym
  • Skutecznych procedur stosowanych w reklamacji