Skuteczne zarządzanie zespołem 8h

Program szkolenia:
  • Różnica między zarządzaniem ludźmi a byciem liderem
  • Rola menedżera w organizacji
  • Budowanie autorytetu lidera
  • Style zarządzania
  • Ocena silnych i słabych stron własnego stylu przywódczego
  • Metody wyznaczania celów: metoda SMART
  • Delegowanie, monitorowanie i egzekwowanie zadań
  • Proces motywowania pracowników a typy osobowości
  • Poznanie i przećwiczenie zasad przekładania celów strategicznych i na cele i działania zespołu i indywidualnych pracowników
  • Poznanie zasad zarządzania wynikami, zarządzania przez cele (MBO-Management by Objectives)
  • Poznanie zasad angażowania podwładnych do realizacji celów w oparciu o skuteczne precyzowanie oczekiwań
 Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Diagnozowania własnych kompetencji menedżerskich do dalszego rozwoju
  • Wyznaczania precyzyjnych celów i priorytetów organizacji
  • Komunikowania wyznaczonych celów i priorytetów – zespołowo i indywidualnie
  • Planowania pracy własnej i podwładnych
  • Delegowania, monitorowania, egzekwowania
  • Motywowania i budowania zaangażowania pracowników
  • Prowadzenia rozmów pracowniczych