Szkolenie koncentruje się na metodach skutecznego zarządzania zespołem.
- Adresaci szkolenia:
Kierownicy zespołów, menedżerownie sprzedaży, dyrektorzy oddziałów. - Cel szkolenia:
Przygotowanie i wdrożenie menedżerów do pełnienia roli kierowniczej w organizacji.
- Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Różnica między zarządzaniem ludźmi a byciem liderem
-
Rola menedżera w organizacji
-
Budowanie autorytetu lidera
-
Style zarządzania
-
Ocena silnych i słabych stron własnego stylu przywódczego
-
Metody wyznaczania celów: metoda SMART
-
Delegowanie, monitorowanie i egzekwowanie zadań
-
Proces motywowania pracowników a typy osobowości
-
Poznanie i przećwiczenie zasad przekładania celów strategicznych i na cele i działania zespołu i indywidualnych pracowników
-
Poznanie zasad zarządzania wynikami, zarządzania przez cele (MBO-Management by Objectives)
-
Poznanie zasad angażowania podwładnych do realizacji celów w oparciu o skuteczne precyzowanie oczekiwań
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Diagnozowania własnych kompetencji menedżerskich do dalszego rozwoju
-
Wyznaczania precyzyjnych celów i priorytetów organizacji
-
Komunikowania wyznaczonych celów i priorytetów – zespołowo i indywidualnie
-
Planowania pracy własnej i podwładnych
-
Delegowania, monitorowania, egzekwowania
-
Motywowania i budowania zaangażowania pracowników
-
Prowadzenia rozmów pracowniczych