Szkolenie koncentruje się na metodach zarządzania czasem, ustalania priorytetów.
- Adresaci szkolenia:
kierownicy zespołów, menedżerowie sprzedaży, dyrektorzy oddziałów - Cel szkolenia:
Nabycie wiedzy oraz umiejętności z zakresu zarządzania czasem pracy własnej. Poznanie metod zarządzania czasem podległego zespołu. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Rola menedżera w organizacji
-
Metody wyznaczania celów: metoda smart
-
Poznanie i przećwiczenie zasad przekładania celów strategicznych na cele i działania zespołu i indywidualnych pracowników
-
Poznanie zasad zarządzania wynikami
-
Zarządzania przez cele (MBO-Management by Objectives)
-
Ocena silnych i słabych stron własnego stylu przywódczego
-
Metody motywacji zespołu i coaching
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Wiedzy na temat planowania dnia pracy – ustalania priorytetów
-
Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu”
-
Metod ustalania priorytetów zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – zasada Eisenhowera
-
Definiowania celów – analiza SWOT mocnym narzędziem
-
Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą i zespołem oraz analiza aktywności w ciągu dnia