Szkolenie koncentruje się na metodach zachowania równowagi między życiem prywatnym a zawodowym.
- Adresaci szkolenia:
Sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, kierownicy zespołów, menedżerowie sprzedaży, dyrektorzy oddziałów - Cel szkolenia:
Zwiększenie świadomości w planowaniu i organizowaniu czasu pracy i czasu na regenerację. Szkolenie prowadzone jest w formie warsztatowej. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch)
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Czym jest równowaga pomiędzy życiem prywatnym i zawodowym, weryfikacja aktualnego stanu równowagi
-
Historia koncepcji Work Life Balance
-
Czym jest Work Life Balance - definicja formalna i osobista, korzyści z racji dążenia do równowagi
-
Krąg wpływu na życie i zasady przejmowania kontroli
-
Moje role życiowe - koło życia
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Wprowadzenia definicji work life balance w życie prywatne oraz zawodów, osiągania harmonii oraz poprawy relacji w swoim otoczeniu
-
Zapobiegania złym nawykom - korzyści jakie można osiągnąć dzięki równowadze
-
Skutecznego radzenia sobie ze stresem wpływającym na pracę oraz strefę osobistą
-
Planowania, a także organizowania czasu pracy, oraz czasu na regenerację