Udoskonalanie działów sprzedaży poprzez automatyzację i sztuczną inteligencję 8h

Program szkolenia:
  • Podstawy sztucznej inteligencji i automatyzacji – definicje i podstawowe koncepcje,
  • Automatyzacja procesów sprzedażowych poprzez CRM, systemy marketing automation,
  • Zastosowanie AI w sprzedaży – personalizacja ofert, automatyzacja obsługi klienta,
  • Optymalizacja procesów sprzedaży za pomocą AI,
  • Przyszłość AI w sprzedaży i etyczne aspekty – trendy i kierunki rozwoju sztucznej inteligencji.
 Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Podstaw AI oraz definicji i założeń sztucznej inteligencji
  • Automatyzacji sprzedaży oraz konkretnych narzędzi, które mogą zostać użyte w tym procesie
  • Optymalizacji procesów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji oraz automatyzacji raportowania, prognozowania i analizy
  • Kierunków rozwoju sztucznej inteligencji i trendów na nadchodzące lata