Szkolenie koncentruje się na poznaniu metod zapobiegania mobbingowi.
- Adresaci szkolenia:
- Rejestracja medyczna, Farmaceuci, Lekarze, Pielęgniarki i pielęgniarze.
- Cel szkolenia:
Uczestnicy tego programu szkoleniowego zdobędą kompleksową wiedzę i praktyczne umiejętności, które pozwolą im efektywnie prowadzić działania marketingowe w branży farmaceutycznej i medycznej, zgodnie z obowiązującymi regulacjami i standardami etycznymi.
- Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. szkolenie stacjonarne lub 899,00zł netto/os. szkolenie on-line. - Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Wprowadzenie do Marketingu Farmaceutycznego
-
Pozyskiwanie i analiza danych rynkowych
-
Tworzenie strategii marketingowych
-
Komunikacja i promocja produktów farmaceutycznych
-
Etyka i zgodność z regulacjami
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Specyficznych strategii marketingowych stosowanych w branży farmaceutycznej
-
Przepisów prawnych dotyczących reklamy i promocji produktów farmaceutycznych
-
Technik budowania i utrzymywania silnej marki farmaceutycznej
-
Analizy rynku farmaceutycznego i identyfikacji kluczowych trendów