Profesjonalna obsługa gości recepcji hotelowej 8h

Program szkolenia:
  • Standardy obsługi gościa w hotelu - jak tworzyć pierwsze wrażenie i utrzymywać wysoki poziom gościnności
  • Profesjonalna komunikacja – w tym trudne sytuacje z gośćmi i obsługa reklamacji
  • Efektywna współpraca z housekeepingiem i restauracją
  • Techniki dosprzedaży (up-selling i cross-selling) na recepcji
  • Zasady etykiety i savoir-vivre w kontakcie z gościem

 

 Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Dobrych praktyk na każdym etapie kontaktu z gościem – powitanie, check-in, check-out
  • Skutecznej współpracy i komunikacji recepcji z innymi działami (housekeeping, restauracja, dział techniczny)
  • Rozpoznawania potrzeb i emocji gościa, reagowania na reklamacje i skargi oraz asertywności i opanowania w sytuacjach stresowych
  • Technik dosprzedaży - jak proponować usługi dodatkowe w sposób naturalny i nienachalny
  • Budowania profesjonalnego i spójnego wizerunku recepcjonisty – wygląd, postawa, ton głosu, emocje