Szkolenie koncentruje się na poznaniu i doskonaleniu umiejętności obsługi gości oraz sprzedaży.
- Adresaci szkolenia:
Recepcjoniści, kierownicy recepcji, pracownicy front office, concierge, osoby rozpoczynające pracę
w hotelu - Cel szkolenia:
Celem tego szkolenia jest podniesienie jakości obsługi gości recepcji i rozwój umiejętności
sprzedażowych oraz komunikacyjnych pracowników pierwszego kontaktu. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. szkolenie stacjonarne lub 899,00zł netto/os. szkolenie on-line. - Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Standardy obsługi gościa w hotelu - jak tworzyć pierwsze wrażenie i utrzymywać wysoki poziom gościnności
-
Profesjonalna komunikacja – w tym trudne sytuacje z gośćmi i obsługa reklamacji
-
Efektywna współpraca z housekeepingiem i restauracją
-
Techniki dosprzedaży (up-selling i cross-selling) na recepcji
-
Zasady etykiety i savoir-vivre w kontakcie z gościem
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Dobrych praktyk na każdym etapie kontaktu z gościem – powitanie, check-in, check-out
-
Skutecznej współpracy i komunikacji recepcji z innymi działami (housekeeping, restauracja, dział techniczny)
-
Rozpoznawania potrzeb i emocji gościa, reagowania na reklamacje i skargi oraz asertywności i opanowania w sytuacjach stresowych
-
Technik dosprzedaży - jak proponować usługi dodatkowe w sposób naturalny i nienachalny
- Budowania profesjonalnego i spójnego wizerunku recepcjonisty – wygląd, postawa, ton głosu, emocje