Szkolenie koncentruje się na poznaniu technik sprzedaży usług MICE.
- Adresaci szkolenia:
Pracownicy działu sprzedaży i marketingu, managerowie sprzedaży, dyrektorzy, event managerowie - Cel szkolenia:
Celem tego szkolenia jest Nauka praktycznych technik sprzedaży usług konferencyjnych, eventowych i
grupowych (MICE), dopasowanych do realiów hotelu. - Koszt szkolenia:
999,00zł netto/os. szkolenie stacjonarne lub 899,00zł netto/os. szkolenie on-line. - Cena obejmuje materiały szkoleniowe, certyfikat (szkolenia stacjonarne zawierają przerwę kawową i na lunch).
Szkolenia odbywają się w salach konferencyjnych w siedzibie Instytutu przy ul. Toszeckiej 101 w Gliwicach.
Program szkolenia:
-
Co to jest MICE i jak rozpoznać potencjał hotelu w tym segmencie
-
Jak budować bazę klientów biznesowych (firmy, agencje eventowe, korporacje)
-
Sposoby pozyskiwania leadów i utrzymywania relacji B2B
-
Przygotowanie skutecznej oferty i prezentacji hotelu
-
Negocjacje cenowe i warunki współpracy z klientem firmowym, skuteczne zamknięcie sprzedaży
Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
-
Analizy potencjału obiektu, sposobów identyfikacji potencjalnych klientów oraz źródeł pozyskiwania leadów i bazy kontaktów
-
Przygotowania skutecznej oferty handlowej oraz jej personalizacji pod konkretnego klienta lub wydarzenie
-
Technik negocjacyjnych dopasowanych do branży hotelarskiej, sposobów reagowania na zastrzeżenia oraz budowania wartości
-
Zamknięcia sprzedaży i ustalania warunków współpracy oraz sposobów utrzymywania kontaktu z klientami
- KPI w sprzedaży MICE – jak mierzyć efekty i planować działania oraz tworzenia osobistej strategii rozwoju sprzedaży