Sprzedaż usług MICE w hotelu 8h

Program szkolenia:
  • Co to jest MICE i jak rozpoznać potencjał hotelu w tym segmencie
  • Jak budować bazę klientów biznesowych (firmy, agencje eventowe, korporacje)
  • Sposoby pozyskiwania leadów i utrzymywania relacji B2B
  • Przygotowanie skutecznej oferty i prezentacji hotelu
  • Negocjacje cenowe i warunki współpracy z klientem firmowym, skuteczne zamknięcie sprzedaży

 

 Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu:
  • Analizy potencjału obiektu, sposobów identyfikacji potencjalnych klientów oraz źródeł pozyskiwania leadów i bazy kontaktów
  • Przygotowania skutecznej oferty handlowej oraz jej personalizacji pod konkretnego klienta lub wydarzenie
  • Technik negocjacyjnych dopasowanych do branży hotelarskiej, sposobów reagowania na zastrzeżenia oraz budowania wartości
  • Zamknięcia sprzedaży i ustalania warunków współpracy oraz sposobów utrzymywania kontaktu z klientami
  • KPI w sprzedaży MICE – jak mierzyć efekty i planować działania oraz tworzenia osobistej strategii rozwoju sprzedaży