Kierownik ds Sprzedaży i Marketingu

Dla naszego Klienta- renomowanej firmy z ugruntowaną pozycją na rynku hotelarskim zatrudnimy:

Kierownik ds. sprzedaży i marketingu

 

Twój zakres obowiązków

 

  • Ocena potencjału i kierunków rozwoju obiektu.
  • Tworzenie, wdrażanie i wspieranie strategii sprzedaży i rozwoju biznesu w segmencie klientów indywidualnych i grupowych.
  • Opracowanie wizji klienta idealnego dla działalności obiektu.
  • Aktywna sprzedaż usług oferowanych przez obiekt.
  • Opracowywanie i wdrażanie działań i kampanii marketingowych.
  • Planowanie i kontrola poszczególnych działań marketingowych jak badania rynku, ustalanie poziomu cen produktów, ustalanie najkorzystniejszych kanałów dystrybucji
  • Ustalanie celów promocyjnych
  • Nadzór nad współpracą z firmami zewnętrznymi (agencjami reklamowymi, drukarniami, itd.)
  • Nadzór nad działaniami PR
  • Zarządzanie zespołem specjalistów ds. sprzedaży i marketingu

 

 

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B i B2C na stanowisku menedżerskim, najlepiej w branży usługowej (hotelarskiej)-min. 2 lata warunek konieczny.
  • Doskonała znajomość rynku usług i specyfiki branży,
  • Praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych/ marketingowych, znajomość narzędzi e-marketingu
  • Umiejętność diagnozowania potrzeb klienta i finalizowania sprzedaży.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne.
  • Wysoki poziom kreatywności i pomysłowości.
  • Wytrwałość i determinacja w działaniu.
  • Odwaga biznesowa i ukierunkowanie na realizację celu.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.
  • Dyspozycyjność
  • Prawo jazdy kategorii B.

 

 

To oferujemy

 

  • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę.
  • Możliwość realizowania nieszablonowych projektów.
  • Samodzielność w planowaniu i organizacji pracy.
  • System premiowy
  • Nowoczesne narzędzia pracy
  • Benefity
  • Szkolenia

Wróć do listy ofert