Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
automotywacja
Blog z poradami HR
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Program szkolenia Zarządzanie czasem własnym – jak planować dzień pracy Bariery efektywnego wykorzystywania czasu Metody zarządzania czasem Wyznaczanie i realizacja celów kluczem do lepszej organizacji Planowanie w zarządzaniu sobą w czasie Podczas szkolenia uczestnik zdobędzie wiedzę i umiejętności z zakresu Zarządzania sobą w czasie – ustalenia priorytetów Technik, które pozwolą wyeliminować zbędne działania – identyfikacja „pożeraczy czasu” Metod ustalania priorytetów Zadań ważnych i pilnych – które z nich są najważniejsze – metoda Eisenhowera Definicja celów – analiza SWOT mocnym narzędziem Analiza własnej aktywności w ciągu dnia Reguł związanych z proaktywnym zarządzaniem sobą
Jeśli jesteś właścicielem firmy i nie chcesz samodzielnie pozyskiwać ludzi do pracy, w tym artykule zapoznasz się z RPO, czyli Recruitment Process Outsourcing.
Poszukując nowego pracownika, przedsiębiorstwa często decydują się na zlecenie procesu firmom zewnętrznym, które specjalizują się w takich działaniach.
Jeśli zależy Ci na tym, by potencjalni pracownicy postrzegali Twoją firmę jako miejsce, w którym mogą się rozwijać, warto zainwestować w działania związane z employer branding. Jest to strategia nakierowana na stworzenie przyjaznego miejsca pracy oraz dobrej reputacji firmy, dzięki której kandydaci wybiorą ją spośród konkurencji. Co trzeba zrobić, by uzyskać takie rezultaty?
Jak policzyć koszt nieudanej rekrutacji, kiedy nowo zatrudniony pracownik odchodzi? Czy kwota 91 tys. zł, którą wyliczyli Sedlak & Sedlak jest możliwa? Co składa się na koszt nieudanej rekrutacji?
Każde przedsiębiorstwo chce dobrze zareklamować się w sieci, przyciągnąć utalentowanych kandydatów na oferowane stanowiska, zdobyć nowych klientów czy partnerów biznesowych. Tym, co może bardzo pomóc w osiągnięciu tego celu, jest employee advocacy.
To, czy potencjalny pracownik wybierze Twoją firmę jako swoje miejsce zatrudnienia, zależy od wielu czynników. Żeby go przekonać, przedsiębiorstwo powinno przedstawić atrakcyjne employee value proposition (EVP), czyli szereg korzyści, które wiążą się z pracą na proponowanym stanowisku.
Aplikowanie na nowe stanowisko to proces, który może być bardzo czasochłonny. Kandydat musi stworzyć przekonujące CV i list motywacyjny, a nierzadko wypełnić jeszcze zadanie rekrutacyjne. Wymaga to sporego wysiłku, tym bardziej, że większość kandydatów pracuje na pełen etat lub ma inne zobowiązania.
Zaaplikowałeś na stanowisko, wypełniłeś zadanie rekrutacyjne, przeszedłeś pozytywnie rozmowę z przełożonym i dostałeś pracę. Co teraz?